Paino: 77. 0 kg

Mun täytyy ilmeisesti tiukentaa otetta, sillä tuloksia ei ala kuulumaan. Tosin mitat näytti viime mittauksessa olleen pienemmät, mutta silti vähän ihmetyttää tuo paino =O Saattaa olla, että syön piilorasvaa ja sokeria huomaamattani erittäin paljon. Elikkäs ilmeisesti mun pitää alkaa laskeen niitä kaloreita, jotta saisin tuloksia näkymään. Siihen en olis halunnut ryhtyä, mutta tänä vuonna päätin saada tuloksia aikaan ja näyttää itelleni mihin pystyn, niin nyt teen kaikkeni.

Hirveä kiire kyllä syö mua. Aika valuu sormien välistä, eikä ehdi edes nukkumaan tarpeeks. Mä tiedän mitä mun "pitäis" tehdä, mutta jotenkin vaan en saa niitä aikaseks. Ei ehdi, eikä riitä energiaa. Viikonloppu on kuitenkin edessä. Huomenna laitan kaiken taas kuntoon. Siivoan räjähtäneen näköisen makuuhuoneen, liitän loputkin kuntoiluohjeet tänne, teen seuraavan viikon kuntoiluohjelman jo vaikka valmiiks ja kaikkea mahdollista, niin jää enemmän aikaa lauantaille ja sunnuntaille. Nimittäin ne kaks päivää tarviin kipeesti kouluhommille. Masentaa jo ajatuskin siitä, että koko viikonloppu menee vielä hirveämmässä kiireessä kuin tää koko viikko joka on muutenkin ollu jo hullunmyllyä!

***

aamupala: karjalanpiirakka ja ruisleipä

lounas: uunikala, pieni peruna, salaatti ja näkkileipä

välipala: kiivi ja ruisleipä med kurkku

illallinen: 3 broileripyörykkää, 2 perunaa ja ruisleipä

iltapala: ruisleipä ja jogurtti

liikunta: 30 min. tanssi