Paino: 73.1 kg (toinen jee!)

Huoh. Hirveää. Ja hienoa samalla :D Eli siis, nyt tapahtui pieni tietokoneen vaihdos kun vanha kaatu sitten niin lopullisesti vihdosta viimein. Surullista oli jättää se vanha kapistus, tuli ihan haikea olo. Mutta aika nopeasti unohtu sekin haikeus kun hankin uuden kannettavan tilalle :) Sen takia tänne en päässyt kirjottelemaankaan, pahoillani olen tästä. Pelästyineille voin siis ilmoittaa, ettei ole tämä blogi lopahtamaisillaan. Eipä kyllä lopahdus ole lähelläkään, varsinkin nyt kun jaksan koneellakin olla taas tän ansiosta innokkaammin. En mä nyt niin helposti luovuta!

Ja pääsin työllä ja tuskalla takaisin tuohon 73 kiloon! Loistavaa! Siis onhan tässä matkaa vielä tavoitteeseen. Siihen 65 kiloon, mutta parempi tämäkin kun ei mitään :)

Seuraava taivoite siis 72. Ja sehän olis vallan hienoa, jos siihen pääsis... Kahden viikon sisällä ainakin =) Ens viikko tulee oleen hullu, siis niin liikunnan ja ruokavalion ja kaiken muunkin kannalta. Nimittäin potkiaiset, penkkarit, abiristeily ja sen jälkeen jatkot... Huoh. Enpäs oikein viitsisi edes ajatella sitä vielä. Hauskaa toki tulee oleen, mutta samalla myös erittäin kaloripitoista.

Nyt on se hetki käsillä, kun pitäisi alkaa hakemaan yliopistoihin ja ammattikorkeisiin... Mutta mä mietin vielä vaihtoehtojani. Sain sellaisen kummallisen ajatuksen päähäni tässä viime viikolla, että mitä jos tekisinkin sitä, mitä oikeasti haluaisin, enkä sitä mitä muut mun ympärillä haluais mun tekevän... Hmm. Varsin kummallinen ajatus.