Paino: 72.8 kg

Pelkään koko ajan että toi paino nousee takasin 73 kiloon, huoh. Se tuntuu jotenkin siltä, että en olis edistynyt yhtään. Vaikka 77 kiloo onkin ollu se maksimi mistä oon lähteny tän projektin aikana tiputtaan. Onhan siinä jo 5 kiloo! Pitää muistaa nyt nää positiiviset asiat ja jättää vähemmälle murehtiminen. Kyllä mä sen toisetkin 5 kiloo saan pudotettua aivan varmasti jahka vaan jaksan eteenpäin :)

Tänään oon lähdössä taas tyttöjen kanssa bailaamaan, mikä tietää alkoholia ja tupakkaa. Tupakan polttoo oon saanut sentään jonkin verran rajotettua, mutta silti ajatus baari-illasta tai alkoholin nauttimisesta ilman tupakkaa kuulostaa tuskalliselta työltä. Siihen kuitenkin kaikesta huolimatta pyrin. En halua olla sauhutteleva sätkynukke koko lopun ikääni. En halua kuolla tämmösen typeryyden takia! Mun on kuitenkin erittäin vaikeeta päästä tosta tavasta irti. En oo koukussa tupakkaan fyysisesti, mutta henkisesti kyllä. Se on muodostunut tavaks kun lähtee ulos. Muuten voinkin olla päiviä, viikkoja ja kuukausia polttamatta, mutta heti kun lähtee juhlimaan niin...

No, muistutan ittelleni että mä oon sisukas, vahva ja rohkea nuori nainen enkä anna tupakan nujertaa mua. Pystyn siihen kyllä, kunhan tosissani haluan.

Muistakaa, että me ollaan sisukkaita, vahvoja ja rohkeita! Kyllä me tähän pystytään :) Hyviä viikonloppuja kaikille!