Paino: 73. 8 kg (JIHUUUUUUU!)

Ihanaa! En oo ton vertaa painanu pitkään pitkään aikaan! En voi uskoa että mä oikeesti pystyn tähän. Miljoona kertaa yrittänyt laihduttaa, mutta ikinä en oo saanut tuloksia aikaan saatikaan jaksanut laihduttaa viikkoa kauemmin. Ymmärrän nyt, että pitää ottaa mahdollisimman rauhallisesti tää juttu. Tehdä sellasia muutoksia, joita todella pystyy pitään loppuelämänsä. Mä oon muuttanut nyt seuraavia asioita:

- herkuttelupäivä on vaan kerran viikossa (kokonaan en tahdo jättää herkkuja, mutta tää on paljon parempi kun ennen lähes joka päivä syöpöttelin jotain hyvää)

- liikun päivittäin vähintään puoli tuntia. Joskus en ehdi koko tuntia, mutta en syyllistä siitä itseeni enkä naama irveessä tahdo lähtee lenkillekään. Sunnuntaina tosin pidän lepopäivän.

-syön tv:n ääressä vaan kerran päivässä (ennen lähes joka ateria telkkarin edessä), tavoite olis jättää tuo tapa kyllä pois kokonaan

-tupakkaa poltan vaan jos juon alkoholia (tavotteena jättää tuokin pois kokonaan)

- syön illalla kevyesti ja päivällä vähän enemmmän. Oon yrittäny syödä nyt monipuolisemmin kun ennen ja terveellisemmin muutenkin.

-nappaan joka aamu yhden multi-tabs family pillerin

-vettä juon PALJON päivän aikana. Se on oikeesti virkistävää oon huomannut! Ja tekee ihmeitä iholle!