Hei ja hyvää kesää!

Kyseltiin että mitä mulle kuuluu tällä hetkellä, niin kerronpas nyt :)

Eli painon oon saanu pudotettua siihen 66 kiloon, mikä on aivan loistavaa suorastaan. Yhden kilon ajattelin vielä tiputtaa, tai sitten edessä olis tässä painossa pysymisen opettelu. Eli pitää löytää sopiva tasapaino syömiselle ettei laihdu lisää, mutta ettei lihookaan takasin edellisiin mittoihin. Ja mitoista puheenollen: nekin on mukavasti pienentyneet. Voisinkin päivittää tota taulukkoo tuolla sivussa...

Eli kymmenen kiloa on nyt lähteny! En ikinä olis uskonu että pystyisin tähän. Luulen, että tän bloggailun ahkera harrastaminen laihdutuksen alkuvaiheissa esti mua luovuttamasta ja epäonnistumasta niinkun mulle aina ennen kävi.

Oon nyt tottunut harrastaan liikuntaa tunnin päivässä, joka toinen päivä teen lihaskuntoa ja sitten taas aerobista liikuntaa seuraavana päivänä :) Sunnuntaisin pidän lepopäivän ja venyttelen pitkään. Syön 4-5 ateriaa vuorokaudessa; runsaan aamupalan, keskikokosen lounaan ja sitten vähennän aterioiden kokoo iltaa kohden niin, että iltapalana saatan juoda vaan rauhottavaa camomilla-teetä tai jos nälättää niin syön yleensä pähkinöitä tai hedelmiä :)

Ennen iltasyöminen oli mulle suuri ongelma ja uskon että sen takia painoo rupeskin kertyyn järkyttävä määrä... Illalla kun sai rentoutua ja kattoo lempisarjaa ja syödä samalla. En yksinkertasesti pystyny pääseen eroon tästä "tv-syömisestä" (kokeilin syödä erossa telkusta joka aterialla mutta lopputulos oli aina tylsistyminen ja vanhoihin tapoihin palaaminen), joten siirsin tän herkutteluhetken paikkaa aamupalalle. Ja tää todella toimii mulla! Nauhotan lempiohjelman ja katson sen syödessä aamupalaa, sillon syön meinaan ihan luvan kanssa vähän enemmän (toki terveellisesti). Kyllähän aamuissa enemmän aikaa menee, mutta sen ajan oon ollu valmis uhraamaan :)

Mitäköhän muuta? No, pääsin kun pääsinkin opiskeleen sinne minne halusinkin, joten nyt on muutto edessä. Se tietenkin vähän stressaa, mutta ainakin löytää uusia kiinnostavia lenkkipolkuja :D

Tässä siis vähän mun kuulumisia :)

Oon miettinyt, että pitäiskö mun poistaa tää blogi vai jättää tänne? Kun erittäin harvoin tätä tulisin päivitteleen... Mitä ootte mieltä?